مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با کلیه خدمات یک درمانگاه سرپایی پذیرای مراجعین است.

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با کلیه خدمات یک درمانگاه سرپایی پذیرای مراجعین است.

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۷۰۳ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۹۰
دکتر حسینی افزود از برنامه های پیش روی مرکز، پایش سلامت جسم دانشجویان است که همانند سالهای قبل برگزار خواهد شد.
مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با کلیه خدمات یک درمانگاه سرپایی پذیرای مراجعین است.
دکتر حسینی سرپرست مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی در مصاحبه ای عنوان نمودند مرکز بهداشت و درمان دانشگاه از تاریخ آبان ماه  ۹۶ و با حضور یک متخصص داخلی و پزشک عمومی شروع به کار نمود و در این مدت قسمت های دندانپزشکی، زنان و مامایی توسعه یافته و در هفته یک روز متخصص زنان پذیرای مراجعین در مرکز است. پس از مدتی و با توجه به نیاز دانشگاهیان، متخصص ارتوپد نیز به مجموعه اضافه شد. همچنین جهت رفاه حال همکاران درصدد انعقاد قرارداد با مرکز فیزیوتراپی و آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه تکمیلی هستیم. بینایی سنجی و فروشگاه عینک از ابتدای کار تاکنون در مرکز بهداشت و درمان فعالیت می نماید. جهت رفاه حال بیماران پرستار آقا نیز به مجموعه اضافه شد و در مجموع کلیه خدمات یک درمانگاه سرپایی در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه ارائه می شود.
راه اندازی داروخانه در برنامه های آینده مرکز بهداشت دانشگاه
دکتر حسینی در خصوص برنامه های آینده مرکز افزود حضور متخصص قلب در مرکز بهداشت الزامی است که نیازمند خرید دستگاه اکو می باشد از دیگر برنامه های مرکز بهداشت و درمان راه اندازی داروخانه می باشد که پس از افتتاح، عموم مردم نیز می توانند استفاده نمایند.
سرپرست مرکز بهداشت و درمان اظهار داشتند در حوزه ایمنی و بهداشت در حال پیاده سازی استانداردهای ارگونومی هستیم؛که به منظور پیشگیری از بیماری های اسکلتی و عضلانی بین دانشگاهیان صورت می گیرد. همچنین تشکیل شورای HSE (شورای سلامت، ایمنی و محیط زیست) که نهایی شده و اولین جلسه آن نیز در حضور ریاست محترم دانشگاه تشکیل شد.
دکتر حسینی افزود از برنامه های پیش روی مرکز، پایش سلامت جسم دانشجویان است که همانند سالهای قبل برگزار خواهد شد. وی افزود در سال گذشته حدود ۹۵ % از دانشجویان ورودی جدید پایش سلامت شدند. در طرح پایش سال گذشته آیتم های مرکز بهداشت شامل بینایی سنجی، قد و وزن، فشار خون، ویزیت پزشک و دندان پزشکی بوده است و امسال نیز دفتر مشاوره و سلامت امور دانشجویان مشخص می کند که چه آیتم هایی وجود داشته باشد.
ضمنا پایش کارکنان نیز به شرط تامین بودجه امکان اجرایی شدن دارد استقبال اساتید، دانشجویان و همکاران از مرکز بهداشت بسیار خوب است و با ارائه خدمت بهتر امکان خدمات رسانی بیشتری به قشر شریف دانشگاهیان خواهیم داشت.
 
 

کلید واژه ها: مرکز بهداشت و درمان ایمنی و بهداشت دکتر حسینی


نظر شما :