دومین جلسه شورای سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) برگزار شد.

۰۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۱۱۱۳ رویدادها
تعداد بازدید:۳۹۲
دومین جلسه شورای سلامت ، ایمنی و محیط زیست (HSE ) در تاریخ 6 بهمن 98 با حضور رئیس محترم دانشگاه بعنوان رئیس شورا برگزار شد.
دومین جلسه شورای سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) برگزار شد.
دومین جلسه شورای سلامت ، ایمنی و محیط زیست (HSE) در تاریخ 6 بهمن 98 با حضور رئیس محترم دانشگاه بعنوان رئیس شورا برگزار شد.
 
در این جلسه مباحث مهم حوزه ایمنی و بهداشت مطرح و مورد بررسی قرار گرفت . در این دوره مباحث مهمی شامل ارتقای ایمنی برق ساختمان های دانشگاه ، بررسی وضعیت مسیرها و دربهای خروج اضطراری ساختمان ها ، پیگیری ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خارج از دانشگاه و مباحث مهم بهداشتی مطرح شد.
 
آقای دکتر سلیمی ضمن تاکید بر اهمیت سلامت کارکنان نسبت به آموزش های مداوم مباحث ارگونومی ، تغذیه صحیح، ورزش و تندرستی و بهداشت روان برای کارکنان دانشگاه تاکید داشتند. و در ادامه آقای دکتر کارگر معاون محترم توسعه و مدیریت منابع دانشگاه نیز عنوان کردند در طرحی که با عنوان سبک زندگی سالم پیش بینی شده است همه موارد مورد تاکید ریاست دانشگاه اجرایی خواهد شد.
 
همچنین در این جلسه آقای دکتر لطیفی معاون محترم دانشجویی از زحمات خانم دکتر حسینی در اخذ مجوزهای درمانگاه دانشگاه جهت ارائه خدمت به خارج از دانشگاه تشکر نموده و بر تسریع این امر تاکید کردند.

 

کلید واژه ها: شورای HSE دانشگاه علامه طباطبایی


نظر شما :